خرید آنلاین از بانه
نوشته شده توسط : علی

نحوه خرید آنلاین از بانه موهای خود را؟ Groupon.co.uk کفش ها؟ mahbano.net ، بسیار همین مورد برای این لباس (eBay.co.uk) ، سینه بند (M&S آنلاین) ، رژ لب (Debenhams.com) و آهنگ جالب (دوستان "" من دختر او هستم "است ، iTunes) است که روی یک حلقه در سر من پخش می شود . تقریباً برای یک دهه است که من تقریباً تمام آنچه را که خودم آنلاین هستم خریداری کردم. این کار در سال 2002 آغاز شد. من در ایتالیا زندگی می کردم و نمی دانستم چگونه یک خانه پرواز را به ایتالیایی بخرم ، بنابراین از اینترنت استفاده کردم. خیلی آسان! سپس ، در انگلستان ، من و ماه بانو و کل لیست خواندن دانشگاه خود را با کمتر از 50 پوند یافتم. در سال 2004 mahbano و ثروت آن را در اواسط دهه 90 Levi 501s کشف کردم و سرانجام ، حدود 2009 ، من یک قانون دیگر طلایی را شکستم و مواد مخدر را خریدم: قرص Suan zao ren tang از چین برای من ، قطره پتاسیم برای گربه و کدئین برای همه ما . داروهایی با شک و تردید ، بله ، اما بسیار ارزان است. این یک اعتیاد نیست: من می توانم متوقف شوم ، فقط نمی خواهم. به گفته سایت تجارت الکترونیکی پیتنی بوز ، 98٪ از ما در اینترنت روبرو شده ایم (گرچه من هنوز با شخصی که در آمازون نبوده ام را ملاقات کرده ام). دلایل مختلفی برای حرکت آنلاین وجود دارد: افرادی که در ساعات عادی خرده فروشی کار می کنند ، به عنوان مثال ، یا در مکانی مبهم و وستفیلد زندگی می کنند و یا ، Zia Zareem-Slade ، رئیس خرید آنلاین در Selfridges را نشان می دهد ، و مایل به "احساس" است. کنترل "و" یادگیری بودجه ". همه دلایل منطقی و دوست داشتنی ، منطقی ، که هیچکدام از آنها برای من صدق نمی کند: من از خانه کار می کنم ، در لندن زندگی می کنم و نیازی به بودجه ندارم ، زیرا من فقط برای تاتو تمایل دارم. من به صورت اینترنتی خرید می کنم زیرا من خرید را دوست ندارم. من یک بار با خفیف از پرده در حال تغییر اتاق Topshop در یوویل در سن 16 سالگی چشمگیر شدم ، که مرا تا حدودی خاموش کرد ، بعلاوه من ضعیف تر با فشار خون پایین هستم - فروشگاه های بزرگ و بی هوایی یک مرکز مین هستند. خرید اینترنتی به من این امکان را می دهد تا ضمن خرید مستندی از 7digital ، محصولات Lakeland را مرور کنم زیرا نمی توانم برای یافتن CD در طبقه بالا ، اسیر شوم. من در eBaying نیز درخشان هستم. استفاده نکردن از این مهارت ها مانند این است که جیجی بوفون از دستان عظیم خود استفاده نکند. برای مادرم اینترنت سرد و وسیع است ، اما برای من ، به شرط اینكه طبق قوانین بازی كنید ، یك مکان امن در دنیای بی رحمانه است كه مانع از ترك خانه شما می شود. در اینجا آمده است: 1. چگونه با موفقیت در eBay پیشنهاد دهید در ایمیل بیانیه مد ثبت نام کنید بیشتر بخوانید وقتی نوبت به eBay می رسد ، من آنقدر ماهر هستم که کالاهایی را می فروشم که مردم از من درخواست می کنند این کار را برای آنها انجام دهم. یا دامن. من همچنین در مناقصه بسیار عالی هستم و بیش از 9 توانایی در جمع کردن لباس های زیر 9 پوند عالی هستم. من اساساً MacGyver eBay هستم. موفقیت آمیز ماه بانو به دو چیز نیاز دارد: فداکاری و تمایل به پوشیدن لباس مردگان. بنابراین ، هنگام مرور ، یک ذهن باز بسیار مؤثرتر از دانستن چیزی است که شما می خواهید - eBay بصورت موضعی کار می کند ، بنابراین از هر چیزی که کیت میدلتون و کلکسیون های کپسول های خیابانی پوشیده از آن بپرهیزید ، اجتناب کنید ، به عنوان مثال خط ورساچه هفته گذشته برای H&M ، که انواع بدلی را خریداری کرد. گسترده و در حال حاضر با قیمت های مشخص شده در حال فروش مجدد هستند. همیشه مواردی را در زیر "تازه لیست شده" ، نه "زودتر خاتمه" جستجو کنید و سعی کنید eBay را با چند فرکانس بررسی کنید: دو ساعته ، هفت روز در هفته یا محل زندگی آن. همانطور که گفتم ، فداکاری. حتی چیزهای دست دوم خیلی سریع حل می شوند. به همین ترتیب ، بدانید که افراد وقتی الف) گرسنگی ب) حوصله خود را به فروش می رسانند ، بنابراین آماده باشید تا بعد از ظهر یکشنبه بین ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر و صبح روزهای هفته بین 9 صبح و 11 صبح شرکت کنید. علاوه بر این ، دستگاه "ذخیره جستجو" از طریق ایمیل به موارد خاص در هنگام ظاهر شدن ، از طریق ایمیل به شما هشدار می دهد. برای فعالیت در مناطق زمانی مختلف آماده باشید. ایالات متحده برای پرنعمت و اپل و چین برای کلاه گیس مناسب است. همچنین بودجه خود را تعیین کنید و در صورت برنده شدن ، سریع با فروشگاه اینترنتی ماه بانو با استفاده از پی پال پرداخت کنید. من یک بار چک را به خارج از کشور فرستادم که نتوانست تحقق یابد و 10 روز دیگر را صرف مذاکره برای بازپرداخت با خریدار در هنگ کنگ با استفاده از BabelFish کردم. تیراندازی کلید است. Auctionstealer را امتحان کنید ، ابزاری آنلاین که در آخرین نانو ثانیه برای شما پیشنهاد می دهد ، بدین معنی که می توانید همزمان با برنده شدن در یک رنده ، مکعب را تماشا کنید. برخی از دوستان فکر می کنند که تیراندازی سرگرم کننده مناقصه را خراب می کند. فکر می کنم این افراد مشکل قمار را دارند. 2. چرا سایت های کوپن کامل هستند تقریباً مانند تیزهوشان رایان گوسلینگ ، سایتهای امروزه در حال انفجار آنلاین هستند. این سایتهایی هستند که کوپن را بصورت آنلاین می فروشند که سپس در فروشگاههای واقعی و آنلاین از آنها استفاده می کنید. مانند کوپن های سوپر مارکت ، اما بسیار کم است. من شخصاً می توانم برای دو سایت قول بدهم: Vouchercloud تا حد زیادی کم ارزش ، که تخفیف های ناچیز اما ارزشمندی را برای وعده های غذایی و توسترها و Groupon ارائه می دهد ، زیرا می فهمد که بیشتر مردم بیهوده هستند و می خواهند ناخن های خود را برای یک آهنگ قلاب بزنند.

منابع : https://senatornews.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://patris-fun.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://parsroids.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://pandamag.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://one-news.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/





:: بازدید از این مطلب : 2643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: